Абонентське обслуговування

Абонентське обслуговування компанією TAUSOFT

Абонентське обслуговування офісів або фізичних осіб – послуга, яка набирає все більшої популярності. Пов’язано це з неминучою глобальною диджиталізацією сучасних компаній та підприємств будь-якого розміру. Так як такий підхід має багато переваг перед наймом системного адміністратора та влаштуванням його в постійний штат. Саме абонентське обслуговування комп’ютерної техніки дозволяє не тільки щомісяця економити чималу суму , що йде на оплату праці спеціаліста, але й отримати наступні плюси:

  • ІТ обслуговування у будь-який час (без лікарняних, відпусток та іншого);
  • Серйозний підхід із боку групи професіоналів, які звикли якісно справлятися з роботою;
  • Найбільш оперативне вирішення проблем будь-якої складності.

Абонентське обслуговування комп’ютерів компанією TAUSOFT поєднує у собі регулярну профілактику, що дозволяє своєчасно запобігти ряду проблем з різною технікою (комп’ютери, оргтехніка, сервера). У свою чергу це забезпечує безперебійну та комфортну роботу в офісі.

Переваги абонентського обслуговування TAUSOFT

1. ОПЕРАТИВНІСТЬ – Можливість термінового виїзду протягом 1-2 годин!

2. ТЕРМІНОВИЙ РЕМОНТ – Терміновий ремонт або консультація поза рамками абонентського обслуговування

3. ГАРЯЧА ЛІНІЯ – Безкоштовні консультації для Замовників

4. ВИГОДА – Чим більше комп’ютерів на обслуговуванні, тим дешевший сервіс

TAUSOFT пропонує своїм клієнтам цілий комплекс послуг, від підбору обладнання, до його встановлення та налаштування. Також компанія TAUSOFT здійснює гарантійний та післягарантійний супровід.

Співпраця замовника з компанією TAUSOFT дає можливість не тільки проводити профілактику, але й в найкоротші терміни позбавлятися від неполадок будь-якої складності, що виникають під час роботи.

Співпрацюючи з нами, Ви маєте переваги дистанційно користуватися послугами наших кваліфікованих спеціалістів. Така співпраця дає змогу швидко вирішити проблемне питання без затримки та очікування. Використовуючи різне програмне забезпечення для віддаленого доступу, наші спеціалісти мають змогу усувати більшу частину неполадок у найкоротший термін віддалено, та не витрачати Ваш час в очікуванні приїзду спеціалісту до Вашого офісу.

Завдяки систем моніторингу наші спеціалісти, як правило, заздалегідь дізнаються про тонкощі вашої роботи та недоліки в роботі системи та превентивно проводять роботи. Таким чином своєчасно проводять профілактику, що істотно знижує кількість поломок та простоїв обладнання.

Такий підхід дозволяє забезпечити якісне обслуговування офісної техніки клієнта.

За бажанням клієнта ми можемо провести первинний інструктаж його співробітників. Це дозволяє їм швидко розібратися як з новою технікою, так і з сучасним програмним забезпеченням.

Замовити послугу

Зателефонуйте нам за телефоном +38 (068) 838-34-86, +38 (095) 075-95-36 або залиште свій номер, ми обов’язково зв’яжемося та відповімо на всі запитання

Залишити номер

На сьогодні все більше представників великих та малих компаній довіряє обслуговування комп’ютерів спеціалістам. Це обходиться їм у кілька разів дешевше, ніж утримання власного системного адміністратора чи IT-відділу. Навантаження на бухгалтерський відділ також знижується – не потрібно вводити до штату компанії додаткову вакансію. Істотну економію приносить і те, що не потрібно забезпечувати спеціалістам додаткові робочі місця. Податки та внески також скорочуються.

Таким чином, користуючись нашими послугами, ви можете суттєво знизити витрати та разом з тим підвищити якість обслуговування.

Орієнтовна вартість абонентського обслуговування:

Пакет
«Мінімум»

  • до 5 ПК
  • 1 плановий виїзд
  • Віддалена допомога


150 грн/од.

Пакет
«Базовий»

  • до 20 ПК
  • 2 планових виїзди
  • Віддалена допомога
  • 1 екстрений виїзд

250 грн/од.

Пакет
«Стандарт»

  • від 20 ПК
  • 3 планових виїзди
  • Віддалена допомога
  • необмежено екстрених виїздів

350 грн/од.

Інші послуги, що входять до обслуговування:

1. Дистанційне адміністрування ПК
2. Інформаційна безпека ІТ-інфраструктури
3. Рекомендації щодо оновлення та актуальності інформаційних систем
4. Оптимізація роботи та швидкодії комп’ютерів
5. Консультації по телефону

Укладаючи договір на обслуговування комп’ютерів з нами, Ви заощаджуєте не лише гроші, а й зберігаєте нерви, концентруючись на розвитку своєї компанії!

Наш канал – YouTube

Наші сторінки в соціальних мережах – Facebook